1. Wettelijke vermeldingen
Uitgever van de site
The Bin Guy BVBA (of andere rechtsvorm aan te passen)
Adres : Dorp 28 - 1730 ASSE - BELGIË
Ondernemingsnummer : [KBO : BE0xxx.xxx.xxx]
BTW : [in te vullen]
Telefoon : +32 496 05 22 14
E-mail : thebinguycleaning@gmail.com
Verantwoordelijke voor de publicatie : Cyrille Krid
Hosting van de site
Wix.com Ltd
40 Namal Tel Aviv St., Tel Aviv 6350671, Israël
support@wix.com
Intellectuele eigendom
Alle inhoud op de site (teksten, afbeeldingen, logo’s, grafische elementen) is het exclusieve eigendom van The Bin Guy, tenzij anders vermeld. Elke reproductie, verspreiding of gebruik zonder voorafgaande toestemming is strikt verboden.
Aansprakelijkheid
The Bin Guy kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele fouten, weglatingen of tijdelijke onbeschikbaarheid van de site. De gebruiker maakt gebruik van deze site op eigen verantwoordelijkheid.
2. Algemene verkoopvoorwaarden (AV)
1. Voorwerp
Deze AV regelen de contractuele relatie tussen The Bin Guy en elke klant die een abonnement afsluit voor de reiniging van huisvuilcontainers.
2. Aangeboden diensten
The Bin Guy biedt maandelijkse reiniging van huisvuilcontainers voor particulieren aan, via een jaarlijks abonnement. De reiniging gebeurt op de dag van de afvalophaling, na het passeren van de vuilniswagen.
3. Abonnementen
-
Formules : 1 of 2 containers van 40L of 140L
-
Frequentie : 1x/maand en 2x/maand in mei, juni, juli, augustus en september
-
Duur : minimum 1 jaar
-
Betaling : in één keer bij bestelling voor jaarlijkse abonnementen, maandelijks voor maandelijkse abonnementen
4. Betaling
De betaling is verschuldigd bij de bestelling van het abonnement. Ze kan gebeuren via overschrijving, kaart of elk ander betaalmiddel voorzien op de site.
5. Bediende zones
De dienst is beperkt tot de gemeenten die worden vermeld op de site. Elke inschrijving buiten deze zone wordt geweigerd of moet eerst worden gevalideerd.
6. Verplichtingen van de klant
De klant verbindt zich ertoe zijn containers buiten te plaatsen op de dag van ophaling. Indien de containers niet toegankelijk zijn of afwezig, wordt de dienst als uitgevoerd beschouwd en niet opnieuw ingepland.
De klant moet een veilige en vrije toegang tot de containers garanderen.
7. Wijziging of beëindiging
Er wordt geen terugbetaling uitgevoerd na de bevestiging van het abonnement, behalve in uitzonderlijke gevallen (zie pagina “Annulering & terugbetaling”).
Elke wijzigingsaanvraag moet per e-mail worden gestuurd.
8. Aansprakelijkheid
The Bin Guy verbindt zich tot een professionele en milieuvriendelijke dienstverlening. Het bedrijf kan echter niet aansprakelijk worden gesteld voor beschadigingen die verband houden met de voorafgaande staat van de containers of overmacht.
9. Geschillen
Deze AV zijn onderworpen aan het Belgische recht. In geval van een geschil is uitsluitend de rechtbank van Brussel bevoegd.
3. Cookiebeleid
De site www.thebinguy.be gebruikt cookies om uw surfervaring te verbeteren en het publiek van de site te meten.
Cookies zijn kleine bestanden die op uw apparaat worden opgeslagen tijdens uw bezoek. Sommige zijn noodzakelijk voor het goed functioneren van de site (technische cookies), andere worden gebruikt voor statistische analyse of ter verbetering van de inhoud.
Gebruikte cookies :
-
Essentiële cookies (werking van de site)
-
Analytische cookies (Google Analytics of gelijkwaardig, indien geactiveerd)
-
Cookies van derden (integratie sociale media, video’s, enz.)
U kan niet-essentiële cookies beheren of weigeren via de toestemmingsbanner die bij uw eerste bezoek verschijnt.
4. Annulerings- en terugbetalingsbeleid
1. Herroepingsrecht
Overeenkomstig de Belgische wetgeving beschikt de klant over een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf de bevestiging van het abonnement, op voorwaarde dat er in die periode geen reiniging is uitgevoerd.
Om dit recht uit te oefenen, gelieve een duidelijke aanvraag per e-mail te sturen naar: thebinguycleaning@gmail.com.
2. Annulering na aanvang van de dienst
Zodra de eerste prestatie heeft plaatsgevonden, wordt geen gedeeltelijke terugbetaling toegekend, behalve in het geval van een aantoonbare fout van onze kant.
3. Bijzondere gevallen
Indien de dienst niet kan worden geleverd om redenen buiten uw wil (bv. verhuis buiten de bediende zone, langdurige ziekte), kan per e-mail een uitzonderlijk terugbetalingsverzoek worden ingediend, vergezeld van bewijsstukken.
Elke situatie wordt individueel beoordeeld.